СПЛАТА 

.

Для фізичних осіб:

Оплатити товар готівкою, а також банківськими картами VISA і Master Card, Ви можете в нашому офісі.

Безготівкова оплата по виставленому рахунку проводиться через відділення банку. Ми користуємося послугами банку.

Звертаємо Вашу увагу, що товар, який є в наявності, оплачується повністю. Після отримання оплати ми відправляємо Ваше замовлення за вказаною адресою.

Якщо Ви вибрали замовний товар, оплата здійснюється в два етапи:

  • передоплата в розмірі 70% від вартості товару;
  • оплата решти 30% вартості товару проводиться після надходження товару на наш склад, про що ми Вас проінформуємо зручним для Вас способом.

Після отримання оплати ми відправляємо Ваше замовлення за вказаною адресою.

.

Для юридичних осіб:

Безготівкова оплата по виставленому рахунку.

Мінімальне замовлення:

Сума мінімального замовлення на нашому сайті - 3000 грн. Замовлення, котрі не отримують логістичного мінімуму, приймаються в обробку тільки при наявності товару в магазині або за попереднім погодженням з менеджером.

ДОСТАВКА

Доставка здійснюється на протязі 2-3 днів. Ми доставимо Ваш товар в будь-яке місто України, отримати його Ви зможете в зручному для Вас відділенні «Нової пошти». Термін поставки замовлених позицій варіюється від одного до двох місяців, інформація про це уточнюється при оформленні замовлення.

Доставка по Києву та Київській області

Для Вашої зручності, ми також можемо організувати адресну доставку до під'їзду в межах міста Києва та 50 кілометровій зоні. Товар по Києву та Київській області доставлений е ться автотранспортом у зручний для Вас час в робочі дні з 10.00-19.00. Дата і час доставки узгоджуються з В ами заздалегідь. Доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. У вартість доставки не входить вартість розвантаження (підйом паркетної дошки та інших матеріалів на поверх). Для того щоб розрахувати вартість доставки, розвантаження і підйому для В ашего замовлення, зв'яжіться з нашим менеджером.

Також необхідно повідомити додаткові дані, якщо доставка виконується на територію, що охороняється і потрібно забезпечити безперешкодний під'їзд транспорту (виписати перепустку, попередити охорону і т.п.) А також повідомити про нестандартні габаритних особливості заїзду на подвір'я, паркінг (вузька або низька арка тощо. ). У разі, якщо такі дані не були надані, повторна доставка оплачується Вами додатково. Також додатково оплачується повторна доставка, якщо Ви повідомили про ЇЇ скасування безпосередньо в день доставки - попередити про скасування необхідно заздалегідь, не пізніше 19.00 попереднього дня.

Як отримати товар

Для отримання товару Вам необхідний паспорт і номер транспортної декларації, який ми повідомимо Вам після відправки.

Що потрібно перевірити при отриманні товару

При отриманні товару, у присутності представника перевізника, необхідно перевірити цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень товару, відсутність видимих слідів впливу вологи (пачки повинні бути сухими).

Що робити, якщо товар пошкоджений при транспортуванні

У разі пошкодження товару під час перевезення, необхідно в присутності представника перевізника скласти акт бою, зробити знімки пошкодженого товару, і відразу ж повідомити нам! Звертаємо Вашу увагу на те, що вантаж при відправці страхується на повну вартість. Це означає, що в разі пошкодження товару перевізником, ми замінимо цей товар безкоштовно.

Після отримання товару у перевізника, претензії, пов'язані з пошкодженням товару не приймаються. Такі випадки трапляються вкрай рідко, але ми не можемо виключити їх повністю.

Покупці високо оцінили рівень сервісу і якість доставки наших товарів. Про це говорять їх повторні замовлення на сайті.

Вдалих покупок в нашому магазині!